Felanmälan
Felanmälan hanteras av vår förvaltare Fastum. Det finns möjlighet att anmäla fel per telefon eller i formulär på nätet.
Felanmälan på webben
Felanmälan i formulär kan göras när som helst på dygnet men hanteras under arbetstid vardagar.
Felanmälan på telefon
Felanmälan på telefon görs till Fastums ServiceCenter på nummer 90 220.
Telefontid
07.30-16.00
Transparens och återkoppling
När du gör en felanmälan, per telefon eller i formulär på nätet får du en länk där du kan följa ditt ärende och skriva in kompletteringar, lägga till bilder eller ställa frågor. Återkopplingen från förvaltaren kommer denna väg, genom ärendet, eller per telefon.
Detta ärende har även styrelsen tillgång till och kan följa upp att och hur ärenden hanteras i föreningen.
Fastighetsjour
När Fastums felanmälan har stängt öppnar istället jouren. Jouren nås endast per telefon och hanterar endast akuta ärenden.
Jouren nås på samma nummer som ordinarie felanmälan, 90 220.