Felanmälan
Felanmälan hanteras av vår förvaltare Bredablick. Det finns möjlighet att anmäla fel per telefon eller i formulär på nätet.
Felanmälan på webben
Felanmälan i formulär kan göras när som helst på dygnet men hanteras under arbetstid vardagar.
Felanmälan på telefon
Felanmälan på telefon görs till Bredablicks kundservice på nummer 010-177 59 00.
Telefontid
07.00-16.00
Transparens och återkoppling
När du gör en felanmälan, per telefon eller i formulär på nätet får du en länk där du kan följa ditt ärende och skriva in kompletteringar, lägga till bilder eller ställa frågor. Återkopplingen från förvaltaren kommer denna väg, genom ärendet, eller per telefon.
Detta ärende har även styrelsen tillgång till och kan följa upp att och hur ärenden hanteras i föreningen.
Fastighetsjour
För akuta fel vardagar mellan kl.16.00–07.00 samt helgdagar kontaktas fastighetsjouren per telefon på 010-177 59 00. Jouren levereras i samarbete med Snabba Ryck fastighetsjour som tar emot anmälan och gör en utryckning. I möjligaste mån åtgärdas felet av jourpersonalen. Bedöms felet kräva fackman finns hantverkarjour att tillgå.